ماساژ در منزل مشتری تمام مناطق کرج با کمترین قیمت و بهترین کیفیت -ماساژ کرج

ماساژ در منزل مشتری تمام مناطق کرج با کمترین قیمت و بهترین کیفیت -ماساژ کرج

فواید ماساژ درمانی:

امروزه تاثیر مهم ماساژ بر کاهش استرس، از بین رفتن درد های عضلانی و کاهش درد و مواردی از این قبیل ثابت شده است. در زیر برخی از فواید این روش لیست شده است:

  • کاهش میزان سر درد:  این روش درمانی باعث می شود تا برای افرادی که از میگرن رنج می برند یا دچار کمبود خواب هستند، بسیار مفید واقع شود.
  • کاهش درد های ناشی از آرتروز:  تحقیقات نشان داده ات که چنانچه 1 الی 2 بار در هفته از این روش برای درمان آرتروز استفاده شود، عضلات نرم تر شده و درد های ناشی از آن کاهش می یابند.
  • درمان افسردگی: قرار گرفتن در شرایط آرام و انجام حرکات آهسته موجب می شود تا افراد حس آرامش نمایند و این مورد در کاهش علائم افسردگی نقش مثبتی خواهد داشت

انواع ماساژ:

به صورت کلی این خدمات ممکن است بین 5 دقیقه الی 2 ساعت به طول بیانجامد. این مورد دارای روش های مختلفی است که مبنای تمام آنها ضربه زدن های کوتاه و نرم به عضلات برای مدت طولانی است. در زیر برخی از انواع این خدمات آمده است:

  • نوع سوئدی: از این نوع خدمات برای کل بدن استفاده می شود که گره های عضلانی را باز می کند.
  • نوع سنگ داغ: از این روش برای کاهش درد ها و تنش های عضلانی استفاده می نمایند که یک سنگ داغ را در مناطق مختلف قرار می دهند.
  • آروماتراپی: از این روش برای کاهش استرس و علائم افسردگی استفاده می شود. بکارگیری روغن در این روش الزامی است. معمولا برای این خدمات بین 60 الی 90 دقیقه زمان نیاز است.

مزیت‌های استفاده از ماساژ سوئدی در خانه

با بهره‌گیری از خدمات ماساژ سوئدی در منزل می‌توانید به آرامش عضلانی، بهبود عضله‌های سطحی بدن و بهبود عملکرد افزایش گردش خون در بدن خود کمک کنید.

در صورت استفاده از ماساژ سوئدی در خانه می‌توانید از مزیت‌های دیگر این ماساژ شامل تاثیرگذاری مثبت آن بر روی درمان درد کمر، احتمال درمان گردن درد، احتمال درمان درد شانه، درمان فیبرومیالژیا، درمان سردرد و بهبود کیفیت خواب بهره ببرید.

نحوه آماده شدن برای ماساژ سوئدی در منزل

جهت آماده شدن برای جلسه ماساژ سوئدی و لذت بردن از آن، باید به یک سری نکات توجه داشته باشید:

  1. در حدود یک ساعت قبل از ماساژ چیزی میل نکنید. هضم غذا به زمان نیاز دارد و در صورتی که بلافاصله بعد از صرف غذا از خدمات ماساژ سوئدی در خانه استفاده کنید، ممکن است برای شما ناراحتی ایجاد شود. اگر قرار است جهت دریافت ماساژ سوئدی بر روی شکم‌تان دراز بکشید، این موضوع بسیار مهم خواهد بود.
  2. فضای مناسبی از خانه را برای استقرار ماسور و قرار دادن میز ماساژ در نظر بگیرید.
  3. اگر علاقه‌ای به استفاده از حوله‌های مخصوص ما ندارد، 2 حوله بزرگ برای خودتان تهیه کنید.
  4. لباس زیر راحتی برای خود انتخاب کنید و در هنگام دریافت ماساژ به تن داشته باشید.
  5. در آخر اینکه، فضایی آرامش بخش برای خود به وجود بیاورید. در هنگام دریافت ماساژ سوئدی در خانه سعی کنید که موبایل خود را بر روی حالت سایلنت قرار دهید و از نور ملایم در خانه استفاده نمایید. همچنین توصیه می‌کنیم که موسیقی آرامی انتخاب و در هنگام دریافت ماساژ آن را پخش کنید.

بعد از دریافت ماساژ چه کاری انجام دهیم؟

دوش آب گرم با نمک‌های منیزیم بهترین کار برای پایان دادن به یک ماساژ دلچسب می‌باشد. اگر ترجیح می‌دهید پس از دریافت ماساژ مستقیم به تخت خواب بروید و بخوابید، این مورد نیز گزینه عالی برای پایان دادن به ماساژ می‌باشد.

نکته‌ای که بعد از دریافت ماساژ باید به خاطر داشته باشید، نوشیدن مقدار کافی مایعات است. در هنگام دریافت ماساژ سوئدی، جریان خود در بدن بهبود پیدا می‌کند و بدن می‌تواند به لطف آن، سموم موجود در خون را دفع کند.

ماساژ حرفه ای در کرج توسط استاد ماساژ و مربی یوگا در کرج

ماساژ تخصصی بدن کرج با ترکیب بهترین تکنیک ها+بادکش رایگان *در منزل شما با تخت و تمام لوازم تمام مناطق کرج