ماساژ مهرشهر کرج به همراه بادکش گرم و سنگ داغ/رزرو واتساپ09196691095

ماساژ مهرشهر کرج به همراه بادکش گرم و سنگ داغ/رزرو واتساپ09196691095

ماساژ سوئدی

ماساژ سوئدی متداول‌ترین سبکی است که برای ماساژ درمانی استفاده می‌شود. این سبک از ماساژ برای افراد حساس به لمس، کسانی که دچار تنش و درد شدیدی هستند یا به‌تازگی اقدام به استفاده از خدمات ماساژدرمانی کرده‌اند بسیار مناسب است. در این سبک ماساژور حرکات مختلفی مثل مالش عضلات، لرزش و ضربه‌زدن، حرکات دایره‌ای عمیق و… را استفاده می‌کند. ماساژ سوئدی تنش عضلانی را کم می­کند، آرام‌بخش و انرژی‌زاست و جهت تسکین دردهایی که بر اثر انواع آسیب‌دیدگی­ها بروز پیدا می­کنند موثر است.

ماساژ شیاتسو

شیاتسو سبکی ژاپنی برای ماساژ است که در آن ماساژور فشارهای ریتمیک و متنوعی را روی نقاط بخصوصی از بدن به نام نقاط طب فشاری اعمال می‌کند. کسانی که از این سبک استفاده می‌کنند معتقدند نقاط طب فشاری بخش‌های بااهمیتی برای جریان انرژی حیاتی بدن موسوم به چی محسوب می‌شوند. گفته می‌شود ماساژ شیاتسو برای رفع انسداد در این نقاط مفید واقع می‌شود.

ماساژ بافت عمیق

این سبک از ماساژ درمانی به نقاط دردناک و سخت توجه دارد. ماساژور ضربات آهسته‌‌ای را همراه با فشار زیاد استفاده می‌کند تا از این طریق فشار را بر روی لایه‌های عضلات، تاندون‌ها و دیگر بافت‌های عمیق در زیر پوست متمرکز کند. جنبه‌های درمانی ماساژ بافت عمیق بسیار کاربردی است. برای مثال انواع آسیب‌های عضلانی از جمله پیچ‌خوردگی‌ها را بهبود می‌بخشد.

ماساژ تایلندی

در این سبک ماساژور از بدن خود به‌منظور حرکت‌دادن فرد به وضعیت‌های گوناگون کمک می‌گیرد. برای انجام این ماساژ از فشرده‌سازی عضلات، طب فشاری و به‌حرکت‌درآوردن مفاصل کمک می­گیرند.

ماساژ سنگ داغ

ماساژ سنگ داغ همان‌طور که از نامش پیداست با استفاده از سنگ‌های گرم انجام می‌شود. سنگ‌ها روی نواحی مشخصی از بدن مثل نقاط طب فشاری قرار می‌گیرند. ماساژ سنگ داغ در ترکیب با سایر روش‌های ماساژ بسیار تسکین‌دهنده و آرام‌بخش است زیرا باعث می‌شود گرما به اعماق بدن راه پیدا کند.

ماساژ ورزشی

ماساژ ورزشی یکی از سبک‌های ماساژ درمانی است که برای انعطاف‌پذیری و پیشگیری از انواع آسیب‌دیدگی‌ها به کمک ورزشکاران می‌آید. با ماساژ ورزشی می‌توان کشیدگی عضلات و صدمات ناشی از ورزش را هم بهبود داد.

ماساژ صندلی

برای انجام این سبک از ماساژ درمانی از یک نوع صندلی بخصوص استفاده می‌شود. ماساژگیرنده در حین ماساژ لباس بر تن داشته و در وضعیت نشسته روی صندلی قرار می‌گیرد. ماساژ صندلی شامل ماساژ شانه، گردن، پشت، دست و بازو است.

ماساژ درمانی پا

ماساژ درمانی صورت

ماساژ صورت یکی دیگر از کاربردهای ماساژ درمانی است. ماساژ صورت فواید بسیاری دارد از جمله آن که باعث تحریک جریان خون می‌شود. با ماساژ‌ صورت می‌توان چین‌و‌چروک‌های ریز و کم‌عمقی را که در پوست آن به وجود آمده‌ کاهش داد. ماساژ صورت استرس‌ها و تنش‌ها را کم کرده و سردرد و انواع دردهای ناحیه صورت را تسکین می‌دهد. ماساژ صورت برای ریلکس‌کردن عضلات صورت و چشم‌ها هم مفید است. ماساژ صورت باعث می‌شود حالت عضلات و پوست آن بهبود پیدا کند. استفاده از ماساژ راهکاری مناسب برای داشتن پوستی باقوام‌تر و نرم‌تر است.

ماساژ درمانی سیاتیک

ماساژ درمانی برای بهبود درد سیاتیک نیز مورد استفاده قرار می­گیرد. ماساژ تنش‌های عضلانی را کم می‌کند. هنگامی‌ که عضلات دچار تنش می‌شوند فشار بیشتری از سوی آنها به عصب‌ها برای مثال به عصب سیاتیک وارد می‌شود. ماساژ عضلات باعث می‌شود این فشارها کاهش پیدا کنند. ماساژ بافت‌های نرم منجر به تحریک ترشح اندورفین و بالارفتن آستانه درد می‌شود. اندورفین می‌تواند احساس لذت و التیام درد ایجاد کند.

ماساژ درمانی برای مفاصل

انجام ماساژ برای مفاصل بسیاری از آسیب‌ها و دردهای نواحی مختلف بدن را رفع می­کند. برای مثال کشیدگی یا پارگی عضلات، شکستگی‌ها، دررفتگی‌ها، کمردرد، گردن‌درد، سندرم خستگی مزمن، گرفتگی و اسپاسم عضلانی، آسیب‌های ورزشی و سردردها با ماساژ درمان می‌شوند.

ماساژ درمانی برای اعصاب

مشکلات عصبی را می‌توان به کمک ماساژ اعصاب برطرف کرد. برای ماساژ اعصاب بهتر است از ضربات آرام و سبک استفاده شود. در شرایطی که با التهاب شدید اعصاب مواجه هستیم ماساژ اعصاب می‌بایست با دقت انجام شود. اعصاب متورم نباید در حین ماساژ تحت فشارهای عمیق قرار گیرند زیرا انجام چنین‌ کاری باعث بالا‌رفتن میزان التهاب در آنها می‌شود. درمان بی‌خوابی یکی از کاربردهای ماساژ اعصاب است. برای رفع بی‌خوابی می‌توان ضربات آرام و آهسته‌ای را به قسمت پایین ستون فقرات و تمام نقاط پشت وارد کرد.

ماساژ در منزل مهرشهر کرج-ماساژ به همراه تخت و لوازم مهرشهر کرج/رزرو واتساپ09196691095

ماساژور آقا مهرشهر کرج-ماساژ درمانی مهرشهر کرج/رزرو واتساپ09196691095

بهترین مرکز ماساژ آقایان کرج-ماساژ درمانی و طبی کرج

https://yogaamir963hertskaraj.ir/