بهترین مرکز ماساژ آقایان کرج-ماساژ درمانی و طبی کرج

بهترین مرکز ماساژ آقایان کرج-ماساژ درمانی و طبی کرج

در دنیایی مملو از استرس‌ها و فشارهای روحی ناشی از زندگی شهری و مدرن، پیدا کردن راهی برای آرامش بخشیدن به بدن و ذهن خود کمی سخت است. از میان همه‌ی روش‌هایی که ممکن است به ذهنتان برسد، ماساژ تایلندی یکی از بهتری گزینه‌هایی است که برای رفع مشکلاتی چون خستگی بدن و گرفتگی عضلات می‌توانید انتخاب کنید. در این میان، اگر برای شما هم سوال پیش آمده است که ماساژ تایلندی چیست و چه فوایدی برای ذهن و بدن دارد

ماساژ تایلندی چیست؟

پیش از هر چیزی در جواب سوال «ماساژ تایلندی چیست؟‌» باید بگوییم، این نوع ماساژ که با نام یوگای تنبل نیز شناخته می‌شود برخلاف ماساژهای دیگر روی یک تخت نرم و بدون حرکت دادن بدن شما انجام نمی‌گیرد؛ بلکه درمانگر در آن بدون استفاده از روغن‌های گیاهی یا فشردن بخشی از بدنتان، جسم شما را به روش‌های مختلف درگیر می‌کند.

ماساژ تایلندی دارای عناصر آیین بودایسم است و با هدف بهبود جریان انرژی در سراسر بدن انجام می‌شود. این ماساژ در واقع روشی برای رفع خستگی و گرفتگی بدن و بازگرداندن تندرستی فرد به حساب می‌آید. این یعنی اگر برای آرامش بخشیدن به بدن خود می‌خواهید ماساژ انجام دهید، ماساژ تایلندی چندان مناسب شما نیست. علاوه بر این، اگر به دنبال ماساژ صورت هستید شاید بهتر باشد که بدانید  و چطور می‌تواند به شما کمک کند.

در طول یک جلسه‌ی ماساژ تایلندی، که معمولاً حدود ۹۰ دقیقه طول می‌کشد، درمانگر از طریق انجام حرکات کششی و با استفاده از آرنج‌ها، ساعد دست و پاهای خود به پاکسازی مسیرهای انرژی درونی شما می‌پردازد. در ماساژ تایلندی شما نیازی به در آوردن لباس‌هایتان ندارید و می‌توانید با لباس‌های آزاد و راحت در اتاق مخصوص درمانگر خود حضور پیدا کنید.

تاریخچه‌ی ماساژ تایلندی چیست؟

ماساژ تایلندی (Thai Massage) که در حال حاضر به یکی از محبوب‌ترین روش‌های ماساژ در سراسر جهان تبدیل شده است، قدمتی ۲۵۰۰ ساله دارد. این نوع ماساژ در اصل ترکیبی از طب آیورودای هندی، یوگای کششی و دانش پزشکی آسیای شرقی است و برای کاهش استرس، بهبود انعطاف‌پذیری بدن، آرامش بخشیدن به ذهن و افزایش گردش خون انجام می‌شود.

بسیاری از مورخان و تاریخ‌دانان معتقدند که شیواگو کومارپاج (Shivago Komarpaj) پزشک سرشناس هندی و یکی از نزدیکان بودا، برای اولین بار این روش ماساژ را ابداع کرده است. کومارپاج به عنوان یک فرد مقدس و مورد اعتماد در میان مردم شناخته می‌شد. او به ترویج ماساژ درمانی و شیوه‌های طب سنتی در کشورهای مختلف کمک زیادی کرده است؛ به طوری که بسیاری از مردم قاره‌ی آسیا لقب «پزشک پدر» را به او داده‌اند.

انواع ماساژ تایلندی

ماساژ تایلندی فواید و البته تنوع بسیار زیادی دارد و شما باید براساس نیاز‌ها و مشکلاتتان ماساژ مناسب خود را انتخاب کنید. اگر برای شما هم سوال پیش آمده است که » و این کار را به روش تایلندی به انجام برسانیم، متاسفانه باید بگوییم که این نوع ماساژ حتما باید با دستان یک درمانگر صورت بگیرد تا نتیجه‌ی خوبی را از آن دریافت کنید.

ماساژ تایلندی با روغن

درست است که گفتیم در ماساژ تایلندی سنتی از روغن استفاده نمی‌شود، اما تایلندی با روغن برای کسانیکه دنبال ماساژ محکم و پرشدت نیستند چشمگیر خواهد بود. در طول این نوع ماساژ درمانگر از روغن‌های گیاهی مختلفی چون روغن نارگیل، روغن اسطوخودوس و روغن پاپایا استفاده می‌کند و بدنتان را به آرامی مالش می‌دهد. پس از انجام ماساژ شما می‌توانید حمام کنید تا بقایای روغن از روی بدنتان پاک شود.

ماساژ سنگ داغ مهرشهر کرج-ماساژ تایلندی مهرشهر کرج-ماساژ مهرشهر کرج

ماساژور خانم و آقا جهانشهرکرج-ماساژ سالمندان و بیماران جهانشهر کرج

ماساژ کرج-سالن ماساژ کرج-ماساژ درمانی کرج-ماساژور آقا کرج-ماساژور خانم کرج-ماساژ سالمندان و بیماران کرج

https://massagedarmanikarajir.ir/

https://yogaamir963hertskaraj.ir/

بهترین مرکز ماساژ آقایان کرج-ماساژ درمانی و طبی کرج
بهترین مرکز ماساژ آقایان کرج-ماساژ درمانی و طبی کرج