ماساژ فول بادی کرج-به همراه بادکش گرم -سنگ داغ -وردنه درمانی

ماساژ فول بادی کرج-به همراه بادکش گرم -سنگ داغ -وردنه درمانی

ماساژ فول بادی (full body massage) اصطلاحی است

که برای ماساژ کل بدن بکار برده می‌شود. فول بادی شامل کل بدن می‌شود

 و به موجب آن ماساژ درمانگر کل بدن مشتری

 را در طول جلسه ماساژ درمانی ماساژ می‌دهد

. ماساژ فول بادی یا همان ماساژ کل بدن

 معمولا شامل ماساژ بازوها، دست‌ها و پاها، گردن، پشت، شکم و باسن می‌باشد

فواید ماساژ فول بادی

زمانی می‌توانید از فواید ماساژ درمانی استفاده کنید که به یک کلینیک معتبر مراجعه کنید. استفاده از کلینیک‌های زیبایی معتبر باعث خواهد شد تا با یک هزینه مناسب بتوانید به نتیجه دلخواه برسید. انتخاب یک کلینیک سلامتی باکیفیت باعث خواهد شد تا از تجربیات تراپیست متخصص استفاده کنید. بهره‌گیری از ماساژ Full Body می‌تواند مزایای زیادی برای افراد داشته باشد که از مهم‌ترین آنها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • بهبود وضعیت تنفس

در جلسه ماساژ درمانی، تراپیست از فرد می‌خواهد که برای رسیدن به نتیجه بهتر نفس‌های عمیق بکشد. این کار باعث می‌شود تا سطح اکسیژن رسانی خود افزایش پیدا نماید. افزایش گردش خون در بدن باعث بهبود سطح انرژی خواهد شد. زمانی که در ماساژ فول بادی نفس عمیق می‌کشید، گرفتگی‌های موجود در سیستم تنفس آزاد شده که این امر برای کاهش استرس و اضطراب بدن مفید است. تراپیست با کار کردن بر روی عضلات کلی بدن‌تان باعث خواهد شد تا گرفتگی عضلات آزاد شد.

  • کاهش استرس و افسردگی
  • استفاده از شیوه ماساژ درمانی می‌تواند به مرور زمان باعث کاهش استرس بدن و افسردگی شود. افرادی که دارای انرژی منفی در جسم و ذهن خود هستند، به مرور زمان دچار بیماری‌های روحی نظیر افسردگی می‌شوند. برخلاف ماساژ هپی که بر روی جنبه‌های جانبی ماساژ فعالیت دارد، ماساژ کامل بدن می‌تواند با تخلیه انرژی منفی، به بهبود عملکرد سیستم ایمنی بدن کمک نماید. آزاد شدن انرژی مثبت در بدن به مرور زمان باعث کاهش استرس و افسردگی خواهد شد.
  • افزایش سلامت قلب
  • یک تراپیست حرفه‌ای با بهره‌گیری از تکنیک‌های ماساژ فول بادی قادر است تا افزایش بازگشت سیاهرگ بدن را بهبود ببخشد. این کار باعث می‌شود تا جریان خون و همچنین اکسیژن رسانی بدن به شکل کامل انجام شود که در نهایت منجر به افزایش سلامت قلب خواهد شد. در صورتی که بخواهید به نتیجه مؤثر دست پیدا کنید، باید علاوه بر ماساژ درمانی به فکر تنظیم خواب و خوراک خود باشید. در واقع می‌توان عنوان کرد که ماساژ درمانی به تنهایی نمی‌تواند باعث افزایش سطح کلی سلامت بدن شود. داشتن خواب مناسب، تغذیه کافی و ماساژ درمانی به عنوان یک ترکیب ایده‌آل برای بهبود سلامت قلب است.
  • بهبود سیستم گوارش بدن
  • استرس به نوعی باعث تخریب سیستم گوارش بدن خواهد شد. کسانی که دارای استرس شدید هستند همواره از مشکلات گوارشی رنج می‌برند. در ماساژ درمانی سیستم عصبی پاراسمپاتیک باعث تنظیم گوارش خواهد شد. مواد شیمایی تولید شده در بدن می‌تواند به مرور زمان باعث آسیب به معده شوند لذا استفاده از یک سبک درمانی مناسب به بهبود حرکات روده و سیستم گوارش کمک خواهد کرد. اگر دارای مشکلات گوارش هستید و در هضم مواد غذایی مشکل دارید، کافی است ماساژ درمانی را امتحان کنید

چرا مغز عاشق ماساژه-ماساژ کرج-مرکز ماساژ کرج-سالن ماساژ کرج

فواید ماساژ در بعد غیر فیزیکی-ماساژور خانم و آقا کرج-متخصص و دوره دیده